28.5.15

שעת חירום נלחמים במזהמי האויר בחיפה והסביבה


האירוע יתקיים ביום שישי ה5.615 בשעה 13:00

מתוך האיונט בפייסבוק
לא משנה כמה מנסים להכחיש את זה, היום זה ברור: זיהום האוויר בחיפה והאזור הוא עובדה מוכחת ולצערנו הוא עומד לגדול משמעותית. כולנו חייבים להלחם בתוכניות ההרחבה של התעשייה המזהמת במפרץ ולדרוש טיפול בזיהום הקיים כדי שנוכל להמשיך לנשום.

אנחנו, תושבי חיפה והאזור והורים לילדים, לא מוכנים להמשיך להיחנק בשקט ולא מוכנים להתעלם מהמשמעות של המציאות וההרחבה המתוכננת.

כחלק מסדרת פעולות אזרחיות שנועדו להראות לממשלה, למשרדיה השונים, לרשויות המקומיות והארציות וגם לעצמנו שאנחנו במאבק מתמשך ושאי אפשר יותר להשתיק אותנו, אנחנו מזמינות ומזמינים את כולכם לאירוע מחאה אזרחי ייחודי ורב-דורי ביום איכות הסביבה הבינלאומי, 5.6.15.

האירוע, שנולד בקבוצת הפייסבוק "הורים בחיפה", ופתוח לכל תושבי האיזור יכלול התכנסות במרכז זיו שבשכונת נווה שאנן הנהדרת והמזוהמת, הכנה משותפת של שלטי מחאה, רעשנים מחומרים ממוחזרים ומיצגי מחאה נוספים והתכנסות מרכזית.

ניפגש בשעה 13:00 בתחנות יצירה שונות ברחבי מרכז זיו ובשעה 13:30 נתכנס לעצרת המונית משותפת

המדובר בהזדמנות פז להראות לילדים שלכן.ם איך בדיוק אתם פועלים למענם. תביאו אותם ויחד ניצור מחאה צועקת של תושבים שמסרבים להקריב את בריאותם כדי שהטייקונים ימשיכו להשמין מנחת וממון.
מבקשות מכם להפיץ את דבר האירוע ולהגיע אליו מצויידים בחומרים הבאים: קרטונים ריקים שאפשר להכין מהם שלטים אישיים ומשפחתיים; קרטוני ביצים ריקים בהם נשים צבעי גואש, צבעים, כמה שיותר מיכלי בועות סבון בגדלים שונים ובקבוקי מים ממוחזרים קטנים ישנים, מהם נכין רעשנים להרעשה משותפת שתפתח שערי שמיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה