23.5.17

קיש חצילים וגבינות מדהים


לכבוד שבועות מביאה לכם שילוב מנצח של חצילים, גבינות ועגבניות. עם בצק פריך מהיר הכנה ונפלא.

המצרכים לבצק

½1 כוס (210 גרם) קמח לבן
150 גרם חמאה מלוחה
1 חלמון
2-3 כפות מים קרים
4 קוביות תיבול איטלקי של דורות( לחלופין שום כתוש ואורגנו/בזילקום יבש)

ההכנה

  1. במעבד מזון לעבד את השמנת עם קוביות תיבול דורות
  2. להוסיף את הקמח ולעבד עד איחוד ולא יותר
  3. לאשפז לחצי שעה את הבצק במקרר
  4. להוציא את הבצק מהמקפיא ולרדד בין שני דפי נייר אפיה מקומחים מעט
  5. לשמן תבנית קיש בספרי שמן לחתוך שן שום לרוחבה ועם הצד החתוך להעביר תוך לחיצה את השום על התבנית
  6. להניח את הבצק על התבנית להדק היטב
  7. להקפיא לחצי שעה עטוף


המצרכים למלית
2 חצילים מבושלים במיקרוגל ( לחתוך לשמניות לשים בסיר מיקרוגל לכסות ולבשל בעוצמה מרבית 12 דקות)מסוננים היטב   120 גרם גבינה מלוחה 3%
250 גרם גבינה לבנה  %½
100 גרם גבינה צהובה 5%
2 ביצים
2 קוביות שום דורות
2 קוביות בזיליקום דורות
½ כוס רוטב שמנת בזיליקום
מלח ולפלפל לבן לפי הטעם
ההכנה

  1. להניח במעבד מזון את החצילים ואת קוביות התיבול
  2. לערבב עד טחינת החצילים 
  3. להוסיף את יתר המרכבים ולערבב עד איחוד
הרכבת הקיש
  1. לחמם תנור לחום גבוה
  2. להוציא מהמקפיא את התבנית עם הבצק
  3. לצקת את תערובת המלית על בסיס 
  4. לפרוס את העגבניות לחצי ואת החצאים לפרוסות דקות 
  5. לסדר במעגלים את העגבניות 
  6. לאשפז את הקיש בספא (התנור) להנמיך את חום התנור ל180 מעלות ולאפות כשעה
    תהנו
    המלצה חמה 

    על מוצרי דורות 
    מי שעוקב אחרי המתכונים שלי יודע שאני אוהבת לחסוך בעבודה ולכן אני מרבה להשתמש במוצרים של חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, ולאחרונה שינו את האריזה ובאריזות נוחות חדשות ובעיצוב חדש מה שמקל עליי מאד .
    המוצרים שאני אוהבת הם:
     
    שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן . מוצרי "דורות" משדרגים לי כל תבשיל ומאכל באופן פשוט, נוח וקל.
     
    תודה רבה שבקרתם בבלוג שלי
    אהבתם? יש לכם שאלות? אשמח לשמוע תגובות ולהגיב.

    לעדכון ברשומות חדשות מוזמנים להירשם לבלוג שלי ותעודכנו במייל.

    ואם בא לכם לשתף חברים לחצו על אחד האייקונים למטה..
     אז להתראות בפוסט הבא

    #cook_bake_share
    #מתכונים_לשבועות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה