3.8.15

רבותי, זה עובד....

בסקפטיות רבה נרשמתי להצעה של לידרס להיות נסינית של משקה אנרגיה חדש. מה שעורר את סקרנותי הוא שהמשקה טבעי שמציע פתרון בריא לתופעת עייפות הצהריים ש רבים סובלים ממנה ואצלי היא שעת משבר קשה . המפתיע שהמשקה  על בסיס צמחים ורק 40 קלוריות לבקבוקון. המשקה של חברת אלטרמן הידועה במוצרי איכות . כהרגלי בקודש ממליצה רק על מוצרים שהיו טובים עבורי או עבור בני משפחתי וחברים. ולא פעם קרה לי כנסיינית שלא יכולתי להמליץ על מוצר שאחרים התלהבו ממנו ונמנעתי מלכתוב. אישית אני קצת בעייתית בטעמים קולה בעיני היא בטעם תרופה ובכל המיצים הממותקים למניהם לא טעמים לי מקסימום שותה מפעם לפעם 7 UP דיאט היחידי שטעים לי. ניהנת לשתות מים צוננים ..החשש שלי מטעם המשקה היה גדול ולכן לקח לי כמה ימים עד שאזרתי אומץ לטעום.
הטעימה נעשתה בצוהרי יום עמוס לאחר לילה ליד מיטת אמי ביהח נהריה, לאחר שמצבה הוחרף והיא הועברה לטיפול נמרץ  ואני רצה בין הבית לביהח . התיישבנו אחותי ואנוכי בשעת צהריים סחוטות מעיפות ,
שלפתי את בקבוקי ה  PUSH- משקה האנרגיה מצונן לאחר כמה ימים של צינון במקרר(חששתי לטעום) אחותי הראשונה שטעמה וציינה המשקה טעים עודדה אותי לטעום, אישית שתיתי בשלוק הטעם לא ערב לי.
וההפתעה אחותי שהיתה עם עיניים טרוטות, המשקה השפיעה תוך עשרים דקות! העייפות עברה ואפילו הציעה לסדר את חדרי (כרגיל הבלגן חוגג בו) ובכלל שכחה שבאה לנוח ולישון כשעה עד שיתנו שוב לבקר את אמא.
ואני הסקפטית לא חשתי את החולשה והעייפות שהיתה ונעלמה. ברור שישבנו לשוחח ולא ניצלנו את הזמן לשינה כמתוכנן.
האיש שטעם אהב- בסקפטיות ציין שחש משהו קל ולא יותר - אבל הוא הראשון שרכש עוד שתי ששיות ומדי פעם שזקוק לתוספת מרץ בעבדותו התובענית לוקח שוט POSH - וזה אומר הכל .
לאחרונה כשעל כלתי נפלה עייפות בשעת ערב כשצפוי ערב פעיל במיוחד, שכנעתי אותה לשתות בקבוקון/שוט POSH ולמרות שהמשקה מומלץ לטיפול בעיפות צהרים היא ציינה את השיפור בתפקוד ובתחושת העיפות שחלפה.



ממליצה בחום על שתית שוט/בקבוקון POSH מבית אלטרמן

רוצים עוד פרטים ולקבל קופון POSH בהנחה?
היכנסו לקישור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה