6.8.15

יצאת צדיק -מעבדת Dphone - תיקון במקום של כל סוגי המכשירים הניידים

 בדרך כלל הנני נוהגת לשבח בתי עסק שהשירות בהם טוב. כי לדעתי זו צריכה להיות הנורמה, אבל נדהמתי מהיושרה של בעל העסק ,לאחר שבקרתי בעשרות בתי עסק שאיכזבו.


זהו דניאל שגרם לי לפרסמו על היושר שלו 


נדרש לי תיקון למכשיר הנייד של אמי ומכשיר MIO למבוגרים בן פחות משנה. נדרש תיקון רמקול פלוס מסך. פניתי לחנות ומעבדה בככר העיירה בנהריה בה נרכש, וכשנרכש הובטח שלי שבמידה ומתקלקל לא תהיה בעיה הטלפון יתוקן במקום כי זו מעבדה. כשהגעתי עם הטלפון המקולקל בעל המקום לא היה ובחורה שהייתה במקום  אמרה לי"אנחנו לא מתקנים אנחנו לא היבואן" נפנפה אותי. האיש נדהם ונגש גם הוא בעל המקום היה במקום ואמר " לא מתעסק עם המכשיר הזה בעיה שלך" .. התרוצצתי בכל מעבדות באזור וכולם ללא יוצא מהכלל טענו 'שלא כדאי לתקן רכשי חדש הרמקול נשרף, המסך חייב החלפה ולא בטוח שיש חלקים' ... עד שידיד הפנה אותי למעבדה בקריית מוצקין .

את פני קבל בחור חייכן הסתכל על הטלפון ואמר נתק במגעים של המיקרופון וגם המסך ניתן לתיקון, עוד חצי שעה יהיה מתוקן והמחיר ? 80 ש"ח.
חברים, ישבתי לאכול חומוס בחומוסייה ממול (חומוס מעולה- 20 ש"ח כמדומני) וכשסיימתי לאכול, שלמתי 80 ש"ח, קבלתי את הטלפון מתוקן לשמחת אמי..

בקשתי לקנות באותה הזדמנות כרטיס זיכרון 32 ג'יגה. בכל מקום ביקשו ממני 130 ש"ח עד 150 ש"ח. הוא - 100 ש"ח. לא התאפקתי ושאלתי: שמע, בכל מקום ביקשו 130 ש"ח וטענו שאין הנחה. הוא חייך וענה: "אני לוקח 100 ש"ח ולא מפסיד". מבינים?
.
              חברים ממליצה בחום !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה