24.3.16

פשטידת חסה וכרובית

פורים פה, ואנו רק טועמים מכל מאפי פורים עתרי הקלוריות ולכן בחרתי להביא מתכון קליל של פשטידה דלת קלוריות, מהירת הכנה וטעימה בטירוף.
בפשטידה הזו אני משתמשת בעלי החסה החיצוניים של החסה ,אילו שאיני מכינה מהם סלט, או בחסה ששכחתי במקרר ואיבדה את פריכותה

דיאטלי
קלוריות לכל הפשטידה : 890 קלוריות
בחלוקה לשש למנה : 190 קלוריות
נקודות שומרי משקל למנה: 2 נקודות
דרגת קושי: ♥♥♥♥  *זמן ההכנה:30 דקות  *זמן אפייה: כ20 דקות *כמות:2 תבניות פאי מאורחות או תבנית 28

למתכון 


½ כרובית מבושלת עד ריכוך ומחולקת לפרחים
3 כוסות עלי חסה
להרתיח מים עם מעט מלח ולהוסיף את עלי החסה לחלוט עד שינוי הצבע
במעבד מזון לערבב
2 ביצים
1 כף קמח(השתמשתי בקמח נטול גלוטן)
1 גבינה לבנה 5%(אפשר% ½)
1 בצל יבש
½כפית סודה לשתיה
והחסה המאודה וסחוטה
לערבב לתערובת אחידה
להוסיף
50 גרם גבינה מלוחה 3% חתוכה לקוביות קטנות
2 בצלים ירוקים חתוכים דק
לערבב היטב ולצקת לתבנית משומנת
(אני השתמשתי בשתי תבניות אינגלישקייק נמוכות ,יצא נמוך ,ככה אני אוהבת פשטידה)
לאפות 40 דקות ב200 מעלות.

אותה הגברת בשינוי האדרת 

*ניתן להוסיף מספר פרחי ברוקולי*ניתן לפזר מעל בגבינה צהובה סומק ושומשום מלא


 מבקרי היקרים,
תודה שהגעתם לכאן.


ההשקעה  ביצירת מתכון מדויק, צילום (גם אם לא כל כך מוצלחים) כתיבה ועריכה של כל רשומה, הם עבודה מאתגרת שאני משקיעה בה זמן רב. קוראים רבים נכנסים לבלוג מדי יום, יש שלא משאירים עקבות ויש המשאירים לי סימן. 
התגובות והלייקים שלכם הם הפידבק שלי וחשוב לי לקבלם, אודה לכם אם תשאירו אות לביקורכם. 
פורים שמח
שלכם טלי

תגובה 1:

  1. מתכון קל להכנה דל קלוריות וטעים
    תודה

    ל להכנה

    השבמחק