6.7.15

ממלכת הבשרים - אנגוס דיר אל אסד

 לפני כשנתיים היה ביקורי האחרון במסעדת אנגוס, באותו הביקור נחלנו אכזבה זו היה בשלב שבו שינו את סגנון המסעדה, ממסעדת בשרים מזרחית/ערבית - המגישה פלטות של כ 20 סלטים(22 שח לסועד)אתניים ערביים ומזרחיים מהטובים ביותר שטעמתי. ובשרים איכותיים. נאלצנו לשלם על כל סלט לחוד, והסלטים ? שינו פניהם ורובם הכילו בשרים (מה שלא התאים לצימחונית שבנינו) והאמת הסלטים לא היו אוטנטיים, ממוסחרים משהו.
הבשרים כרגיל היו מעולים, אבל, זו לא חוכמה, כשבעלי המסעדה הם משפחת דבאח- אימפריית הבשר בארץ ולהם השליטה על הבשרים נותנים לסועדים את הבשר הטוב ביותר. יחד עם זאת הבינו שזו כבר לא מסעדה המזרחית אוטנטית היא עוברת מהפך.
הפעם הגענו למסעדה בידיעה שזו לא מסעדה מזרחית אלה מסעדת בשרים שבה באים לאכול בשר טוב, את הצמחונים/טבעונים לא צרפנו. הגענו 4 קניבורים (שניים מקוצרי קיבה) רעבים. ביום שבת בשעה יחסית מוקדמת (14:00) במקום שפע חניה, שהיתה גדושה אבל לא מלאה, הפריע לי שרכב חסם את שיפוע המדרכה שמיועד לעגלות ובכך הקשה את הנגישות לכסא הגלגלים.
בטרם התישבנו בקשנו
קנקן מים וקבלנו כעבור דקות ארוכות, מים עם עלי נענע ולימון, מרענן- נדיר במחוזותינו לאחרונה.
לסלטים החלטנו להזמין את  טחינה מעושנת צ'ילי ולימון
(26 שח)כמכורה לטחינה זו היתה טעימה אבל לא מדהימה.
סלט ירקות קצוץ דק (35) טרי וטעים שבני ציין שזה ממש כמו של אמא. הוגשו לאפות חמות וטריות שרק נשנשנו מהן מעט, בקשנו משהו חריף והובטח שיגיע אבל נאלצנו לאחר זמן מה לבקש שוב.
הסלטים
טחינה מעושנת צ'ילי ולימון
סלט קצוץ טרי טרי -כמו בבית
למנת הבשרים בהמלצת המלצר החביב
(שהיה בצום -ראמדן)החלטנו לחלוק יחדיו פלטת בשרים מיקס אנגוס בקרש אחד(429 ש"ח) מנה שהכילה (לדברי המלצר 1.150 ק"ג של בשרים) אנטריקוט, פילה, צלעות וסינטה  לצד מנת הבשרים בחרנו להזמין סלט עלים בוינגרט, הום פרייז וציפס.


המנה הגיע לשולחן והמצלמות נשלפו ..אישית התמקדתי באכילה. כי אין כמו לאכול בשר ישר מהגריל



עם המנה הוגשו רטבים מעולים, קונפי שום וסלסת עגבניות, ציפס (שנותר ברובו)  הום פרייז עשוי עם שפע בצל וחרדל הכי טעים שאכלתי. הסלט העלים ברוטב מעולה- נטרף.
אבל אין ספק שגולת הכותרת היתה הבשרים. פשוט שיר הלל לבשרים
מושלמים, הכל היה נפלא, רך, עסיסי , טעים, ממש לבכות מעונג, הדהים אותנו במיוחד הפילה שהיה איכותי ביותר כזה שמעולם לא טעמנו כמותו, רך כחמאה, עסיסי ועשיר בטעם.
יש לציין שהבירה הוגשה בכוסות קפואים והיתה קרה כהלכה.
לקינוח בחרנו להזמין כנפה (22 ש"ח) ואספרסו המלצר האדיב  ציין שהכנפה נעשת במקום וזמן ההמתנה  להכנתה כ-12 דקות. החלטתי לנצל זמן זה ולבקר בסופר דבאח שבמקום ולרכוש צלעות טלה (99 ש"ח לקג)
צלעות טלה

ולהתאכזב שלא היו עצמות מוח ולא מצאתי פילה משוייש..

אין ספק שזו אינה מסעדה מזרחית קלסית אלה יותר מסעדת בשרים,  יש לציין כי השרות היה סביר, המלצר לווה במלצר נוסף שעזר להגיש ולנקות, המלצרים היו קשובים לכל בקשה אולם נדרש זמן המתנה עד שהביאו ולעיתים אף שכחו ונאלצנו להזכיר שוב.
עוד אציין שלמרות העומס השרותים הבריקו בניקיונם- מה שמלמד על רמת התחזוקה והנקיון במקום.
יצאנו מרוצים אחרי שנפרדנו מ-630 ש"ח ארבע סועדים,
סביר ביחס לטיב הארוחה. ועוד נחזור לנסות את האנגסורי -המזללה של אנגוס שממוקמת בכניסה למסעדה ושבה מוגשים מנות בפיתה ואנגוסטים...
ואני כבר ממתינה לפתיחת האנגוסרי בעין המפרץ מקום עבודתי.(הארוחות שלי ישדרגו)

אין ספק שבאנגוס חבל לבזבז מקום על האוכל של האוכל, לכאן מגיעים לאכול בשרים ולעשות קניות בסופר דבאח הסמוך
...
מתחם קניון דבאח (אנגוס דבאח בע"מ) דיר אל אסד

טלפון: 04 -9983647

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה