‏הצגת רשומות עם תוויות חברת כרמית. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות חברת כרמית. הצג את כל הרשומות

15.7.19

פצצת שוקולד איטלקית


בעבר אכלתי פיצה שוקולד שגורד עליה מעט שוקולד, לא הבנתי על מה התלהבות עד שהכנתי את המתכון של חברת כרמית (מתכון עדי דב)

פיצה שוקולד ב- 3 צבעים עם טבלאות שוקולד אגו


צילום: גלי איתן

פשוט פצצת שוקולד אכותית
מצרכים לבצק

500 גר קמח
2 כפיות של שמרים יבשים
1 כפית סוכר
¾ כפית מלח
50 גר׳ חמאה מומסת
⅓ 1 כוס מים חמימים

לציפוי

1 צנצנת שוקולד למריחה (כל שוקולד שאוהבים)
1 טבלת שוקולד אגו לבן
1 טבלת שוקולד אגו חלב
1 טבלת שוקולד אגו מריר מעולה 60% מוצקי קקאו
שבבי קוקוס
1 בננה
חופן אגוזי לוז קצוצים

ההכנה

  1. בקערת מיקסר מערבבים את הקמח, שמרים, סוכר ומלח.
  2. מוסיפים את החמאה המומסת וכמחצית מכמות המים ומתחילים ללוש עם וו לישה.
    תוך כדי לישה מוסיפים את המים עד שהבצק נפרד מדפנות המיקסר.
    לשים כ-10 דקות
    הבצק צריך להיות רך וקל לעבודה.
  3. מקמחים משטח עבודה ומרדדים את הבצק לעיגול (אפשר לחלק את הכמות לשתי פיצות בינוניות).
  4. מעבירים לתבנית אפייה ומקפלים כלפי מעלה את השוליים של הבצק כדי למנוע את נזילת  השוקולד.
  5. מורחים על גבי הבצק את השוקולד למריחה ומכניסים לתנור שחומם מראש ל200 מעלות.
  6. בזמן שהבצק בתנור, חותכים את טבלאות השוקולד לקוביות ואת פרוסות הבננה לעיגולים.
  7. כאשר הבצק אפוי ושחום מוציאים מהתנור ומפזרים מעל את השוקולד, את פרוסות הבננה, שבבי הקוקוס ואגוזי הלוז

6.6.18

עוגת שוקולד מטריפה וצבעונית


עוגה בחושה מהירת הכנה עסיסית וטעימה, עשירה בשוקולד, מעוטרת בצבעוניות, חגיגה לעיניים ולחך,
באדיבות חברת כרמית

*דרגת קושי: ♥♥♥♥♥ *זמן הכנה:כ20 *דקות זמן אפיה:כחצי שעה *מספר מנות: תבנית בקוטר 24, כ10-12 מנות 
  
המצרכים

200 גר' שוקולד מריר של כרמית שבור לחתיכות
½ כוס סוכר לבן
¼ כוס סוכר חום דחוס
200 גר' חמאה חתוכה לקוביות
5 ביצים
5 כפות קמח תופח
לציפוי
 100 גרם שוקולד מריר של כרמית שבור לחתיכות


1/3 כוס שמנת מתוקה

2 חבילות וופלים אגו בטעם שאוהבים

מרשמלו כרמית בטעם ובצורה שאוהבים

בייגלה מצופה שוקולד אגו בטעם שאוהבים

סוכריות על מקל של כרמית בטעם שאוהבים

חופן מטבעות שוקולד של כרמית


אופן ההכנה
  1. מחממים תנור מראש ל-180. 
  2. ממיסים שוקולד, שני סוגי סוכר וחמאה. 
  3. מוסיפים את הביצים אחת, אחת ומערבבים, שימו לב שהשוקולד לא יהיה חם מידי. 
  4. מוסיפים את הקמח ומערבבים עד שהתערובת חלקה ללא גושים. 
  5. מעבירים לתבנית משומנת ואופים כחצי שעה, עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא עטוף פירורים לחים.
  6. מצננים את העוגה לחלוטין, משחררים בזהירות מהתבנית והופכים על צלחת הגשה כך שהצד התחתון של העוגה יהיה עכשיו העליון.
  7. מביאים שמנת מתוקה לסף רתיחה, מוסיפים שברי שוקולד מריר, ממתינים דקותיים ומערבבים עד שמתקבל מרקם חלק של גנאש שוקולד. 
  8. מורחים את הגנאש שוקולד על כל העוגה, כולל הדפנות. 
  9. מדביקים ציפוי של וופלים מבסיס לעוגה כמו גדר. ממלאים את החלק העליון בשלל ממתקים צבעוניים ומשמחים.

יש לשמור את העוגה בטמפרטורת החדר, אך לשים לב שזאת לא תעלה על 30 מעלות.(לא לשמור במקרר, הממתקים יאבדו את הברק ויספגו לחות)

          מאחלת סופ"ש מתוק ומיוחד