27.2.19

ביקורת מסעדות קציצה עגלגלה


לפני שנים ביקרתי בקציצה עגלגלה, ואהבתי. שנים שאני רוצה לאכול במקום שוב. לטעום שוב את מנות הבשר שזכרתי לטובה, אבל בעבר שעות הפתיחה היו מצומצמות וכיום סגור בשבתות מטעמי כשרות.  אפשר לסכם את הביקור כאכזבה ואני לא מצטערת שלא בקרתי במקום. הגענו בשעת צהריים ביום שמש חורפי במקום היו מספר שולחנות, מלצרית חביבה הגישה תפריט ואנו הזמנו השותף הזמין המובורגר עם ביצת עין בגודל בנוני (52 שח +6 ש"ח על הביצה) וכוס מיץ ההמבורגר הגיע לא במידה צליה שבקש אולם, טעמו היה נפלא וניכר שנעשה מבשר טוב, והמיץ בלי צבע ובלי טעם והוחלף לבקשתו. הצ'יפס המתובל שלווה את המנה עבור שותפי היה נפלא, אני התאכזבתי בזכרוני זכרתי טוב יותר, אולי בגלל הסנליות שלי.
 

הזמנתי מוקפץ בקערה עם רצועות סינטה(52 ש"ח)הסנטה התייבשה ולא היתה נגיסה. גרוע. מנה הוחלפה להמבורגר. ולמרות שבקשתי לחייב אותי גם על המוקפץ לא חוייבתי עליו.


כתחלופה קבלתי ההמבורגר הזמנתי המבורגר קטן ובקשתי ריייר קבלתי המבורגר יבש, אולי בגלל הגודל. הסלט שליווה את המנה היה מירקות טריים וטעים.

מחירים סבירים בהחלט, אבל האוכל? סביר מנוס.
בקיצור, נפילה! אני למקום לא אחזור..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה