22.3.17

מכייפים ונהנים ברשת BBB

צילום: יורם אשהיים



ערב חמישי, ערב בילויים, חוסר המטבח עקב השיפוץ גרר אותו לבחור בילוי פלוס ארוחה, וכך מצאנו עצמנו בסניף נהריה (קל"ב) של רשת BBB, המסעדה יפה, רחבה, ויש שולחנות מול מסכי טלוויזיה ענקיים שמשדרים משחקי ספורט וכך התוודינו למשחק כדורסל נשים טוב, ככה שזה יוצא אחלה, ואכן היו שם הרבה חבר'ה צעירים שנראה שרובם מכירים, והאווירה הייתה סחבקית כייפית, ואלעד המארח התרוצץ בין השולחנות כשהוא מתעניין ומקבל את האורחים( רובם בחיבוק) והחברים ישבו ובלסו לרקע מוזיקה טובה וצפייה במשחק ששודר בשידור ישיר.
פתחנו את הארוחה בפילה חציל קלוי (31 ₪ ) 
בתנור עם סלסת עגבניות ,טחינה וצימצ'ורי שנמס בפה והיה הפתעה מעוררת תאבון

לצדו בחרנו בנאגטס עוף (29 ₪)מנה גדולה , פריכה בצורה מפתיעה (מצופה בפצפוצי אורז ושומשום) ברוטב צ'ילי וטראקי

 אבל לא הגענו לשבח את המנות הראשונות אלה לעיקר שזה המבורגרים
האיש בחר בהמבורגר טלה ( 58 ₪ ) בתוספת ביצת עין(7 ₪ ) בשר טלה עסיסי עם חסה בצל מלפפון  כבוש ולבקשתו עם קבל תוספת פלפל חריף קלוי בצד, טעמתי מטלה פשוט בשר משובח, עשוי כהלכה ועסיסי מאד.

ואני כחסידת האנטריקוט ( 59 ₪ ) בקשתי את המבורגר בתוספת גבינת צ'דר, בצל קלוי וצ'יפוטלה( 11 ₪ התוספת) חברים זה היה טעים!!!
בהמלצת אלעד קבלנו מנת הבורגוס ריגס ( 29 ₪ ) טבעות בצל פריכות הנעשות במקום שהיה להן מעט ניחוח של שמן, והצעת אלעד טבלנו באיולי צ'יפוטלה ופשוט התמכרנו לנשנוש מאלה שחבר קורא לחבר.

הגענו לרגע האהוב עליי הקינוח, ולקחתי פירמידת קרם ברולה (35 ₪ ) שהגיעה עם שכבות בצק של קרמשניט דקיקה ופריכה ועליה קרם הברולה (הוצע לנו אגס או אננס ואני סרבתי לקלקל עם פרי) ועם סוכר מקורמל . קרם הברולה היה קצת קפוא אבל נתנו לו מעט להתאוורר ולמרות שהיינו מלאים חסלנו את המנה באהבה 

הרשת יוצאת במבצע מיוחד לרגל שידורי ליגת האלופות:  1+1 על 1/3 ליטר טובורג או קרלסברג מהחבית בזמן שידור המשחקים

לסיכום-
זו מסעדה טובה עם אווירה מיוחדת, התחלופה גבוהה, הבשר בה טרי,האוכל מעולה, המנות הראשונות גדולות מהנהוג ויחסית מחירן זול, מבצעים משתלמים לחברי מועדון
מתאים למשפחות גם מבחינת התפריט וגם מבחינת השולחנות המרווחים והאווירה, וכמובן לכל קורניבור שצריך את מנת הבשר שלו ומהר, ויחד עם זאת מתאים גם לטבעוניים עם שפע של סלטים, מנות ראשונות, והמבורגרים מיוחדים לטבעוניים.
 לגבי פסח שמגיע בקרוב- יהיו לחמניות כשרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה