12.6.18

לרדת במשקל ולהנות מהתהליך


לאחר שהשלתי מעלי כ-25 ק"ג ממשקלי ועדיין בעצומו של תהליך משתפת אותכם בסוד שלי להרזיה מושלמת. 

בראש וראשונה דואגת לארוחות מאוזנות, מזינות וטעימות מקפידה שיכלו את מרכיבי המזון, להם זקוק הגוף. בכלל לחץ בזמן ועבודה משעות הבוקר המוקדמות אני מחפשת אוכל מהיר הכנה ומזין. בכדאי להצליח בתהליך צרפתי לי חברות לדרך, אני מבשלת עבורן אוכל טעים, מה שמחייב אותי להכין ארוחות טעימות עם מעט קלוריות וכך אנחנו מצליחות לרדת ביחד 
והחלטתי לחזור למוצר אינסטנט שמגיע
 בצורת אבקה עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרלים.
  שייק הרבלייף - שייק שמהווה תחליף טעים, מגוון, מאוזן  לארוחה שלמה המכילה את כל רכיבי המזון, להם זקוק הגוף. רק לערבב ולשתות. ויחד עם זאת לאחר שייק בבוקר להרגיש שובע, ללא סובלת מנפיחות, כבידות, עצירות ויחד עם זאת כבר לא מנקרת במשך היום, פחות עיפה ופתאום יכולה לצאת לצעדות, להתאמן ולרדת במשקל עם חיוך.
השייקים מקלים על חיי כבר לא קוצצת ירקות בארבע בבוקר, ומעמיסה גבינות פרכיות כדאי שיהיה לי ארוחה בוקר 
בעבודה. פשוט משקשקת בשייקר אבקת הרבלייף ולוגמת בעונג.יחד עם שתי ארוחות עקריות ושתי ארוחות בניים מאוזנות ומנוקדות, אני יורדת במשקל בכייף.

לדברי פרופ' דיוויד היבר, יו"ר המכון התזונתי של חברת הרבלייף והוועדה התזונתית המייעצת של החברה: "אנשים צורכים ביום כ-15% חלבונים, בעוד שהרמה האידיאלית המומלצת לצריכה היא כ-30% - משקאות החלבון של הרבלייף, מהווים תחליף לכמות החלבונים היומית"
אבקות השייק מהוות פתרון קל ונוח לקבל ארוחה מאוזנת, בפחות משתי דקות.
מתכון להכנת שייק וניל שקדים ואפרסק

 מצרכים
2 כפות תערובת אבקה להכנת משקה בטעם וניל
250 מ"ל חלב שקדים

אפרסק קטן
1/4 כפית תמצית שקדים
מספר חתיכות ג'ינג'ר
ההכנהמניחים את כל המרכיבים בבלנדר ומערבלים עד שקוביות הקרח מרוסקות היטב. קוביות הקרח הן אופציה לא חובה.

מתכון להכנת שייק חלבון עם חלב שקדים ושוקולד 
 המצרכים
2 כפות תערובת אבקה להכנת משקה בטעם שוקולד
3 כפות מדידה אבקת חלבון

1 כוס חלב שקדים לא ממותק
3-5 קוביות קרח
ההכנהמניחים את כל המרכיבים בבלנדר ומערבלים עד שקוביות הקרח מרוסקות היטב. קוביות הקרח הן אופציה לא חובה.
אישית בעבודה מוותרת על הקרח ומשקשקת בשייקר 
להרבלייף מגוון טעמים לשיקיים מגוון, מניסיוני השייקים בריאים הם מרכיב חיוני לגופי ממליצה לצורך באופן קבוע יום יומי. השייקים מושלמים במיוחד בתקופת הקיץ ועוזרים לנו לקבל אנרגיות חדשות לגופנו כי מכילים מרכיבי המזון החיונים במעט קלוריות.
ממליצה!!
לאתר החברה 
.http://www.herbalisrael.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה