5.5.18

אני הולכת!!!


כבר שנים שאני לא צועדת, במקרה הטוב גוררת רגלים לרכב או בקניון, כן, כמו שכתבתי לא צועדת אלה גוררת רגלים מתנדנדת מצד לצד ויש אומרים 'מתגלגלת', בנוסף למדתי לחיות עם כאבי ברכיים, אגן וכתפיים, ככה אני חיה 20 שנה מאז ריסקתי את הפיקה בברך- נמנעת מלצאת לטיולים, בקושי הולכת.. אמרו לי תרדי במשקל זה יועיל- אז ירדתי מעל ל-20 ק"ג, ללא הועיל.
לפני כשנתיים חבריי יוליה ואופיר החלו לשווק מדרסים, מדרסים ביודינאמיים, מדרסי פוטבלאנס.
הציעו לי מדרסים ואני סקפטית חייכתי והמשכתי לסבול. לפני שנה בברית של בנם של  אופיר ויוליה שמעתי המלצות למדרסים – ועדיין הייתי סקפטית, אבל שאלתי את האורתופד ושוב הוא בזלזול – חבל על כספך.. וכך לקח לי עוד שנה עד שיוליה הודיעה לי 'בלי ויכוחים,  את באה להתאים מדרסים' הגעתי סקפטית למכון שלהם.
ואופיר במקצועיות ישר אבחן ונתן המלצות והסבר. עליתי על משטח הבדיקה הממוחשב נבחר מדרס והותאם לי אישית. בשעה הראשונה נראה לי שאני הולכת על עננים.. עונג.. במיוחד שהמדרס דק במיוחד ומתאים לכל נעל. לא שמעתי להזהרתה של יוליה להתחיל להלך עם המדרס בהדרגה, וצעדתי להנאתי מספר שעות ,והתחלתי להרגיש לחץ ברגל כאבי גב. ברכיים ואגן. ויוליה ואופיר היו קשובים ושוב הסבירו שיש להרגיל את הגוף בהדרגה למדרס, והתחלתי ללכת על המדרסים בהדרגה. כל יום עוד שעה שעתיים, לאחר כשבועיים הנכד העיר לי סבתא את ממש הולכת ולא מתגלגלת..
כבר חודשיים עם המדרסים, והפלא קרה אני שנמנעתי מהליכה יוצאת להליכות ארוכות. כבר לא מזמינה מונית מההסעה של העבודה הביתה – צועדת ברגל בלי כאבים. וכשמזג אויר נאה יורדת מהסעה שתי תחנות לפי התחנה הסופית וצועדת הביתה בהליכה מהירה.
קשה להסביר את התחושה שאני יכולה ללכת, פשוט לצעוד קילומטרים ולא מטרים. עם כתבת פוסט זה נזכרתי בעוד תופעה שנעלמה .. מאז שאני זוכרת את עצמי כפות הרגליים שורפות לי בערבים, פשוט תחושת חום.. וגם תופעה זו נעלמה.
סיכומו של דבר כועסת על עצמי שלא התחלתי להשתמש קודם במדרסים ואת רופא האורתופד שטען שמדרס לא יעזור לי אני מחליפה לא פני שאבקר אצלו עם אופיר.
ואז באה השאלה לאופיר אך קרה הפלא?
ואופיר הסביר מדרס הינו אביזר אורתופדי שמטרתו למזער את העומסים השונים והלא מאוזנים המצויים בכף הרגל הנגרמים לעיתים בגין מבנה אנטומי מולד, ואצלך בעקבות הפציעה בברך, עם המדרס שהותאם לך אישית התחלת ללכת מאוזן. הגוף לא היה רגיל לכך והגיב בכאב, אבל בהתמדה הרגלת את הגוף לאיזון הנכון והשלד שעומד נכון מגיב לכך ואת כבר לא מתגלגלת ומתנדנדת. ויוליה הוסיפה 'טלי ההליכה שלך השתנתה בצורה שאפילו אותי, שמכורה למדרסים הללו, הפתעת'
עוד אציין שאת המדרס הכין אופיר בפגישה אחת בכמה דקות של אבחון במכשיר ועיצובו ע"י המכשיר.
והכי כייף שאת המדרס אני יכולה לנעול עם כל נעל שלי ואין צורך בנעלים מיוחדות והם גם נכנסים לנעלי הערב שלי.  
תשאלו מה אורך חייו של המדרס
 ברור שככל שמשתמשים יותר כך צריך להחליף יותר אולם במדרסי ה
פוטבאלאנס המדרס ניתן להתאמה מחודשת לאורך זמן, ללא צורך ברכישת מדרסים חדשים  השרות חינם לאורך כל חיי המדרס.
ושאלת השאלות – מדרסים זה מוצר יקר – כמה זה עולה?
כשאני שמעתי את המחיר נדהמתי - המחיר  נע בין: 390 ₪ - 790 ₪ בהתאם למצב הרפואי, וישנם החזרים דרך קופות החולים.
היכנסו לאתר החברה  ולדף הפייסבוק קראו והשכילו
 כי על איכות לא מתפשרים!

חברים, לרכב אנחנו עורכים בדיקות תקופתיות מתקנים פגמים בכדאי שישרת אותנו נאמנה.
הגוף שלנו לא פחות חשוב, מחוייבים אנו לתחזק אותו ובדיקת התאמה למדרסים הינה חלק מתחזוקת השלד.


יוליה ואופיר ממתינים לכם
הבדיקה בחינם!!!

1700-50-68-50

כשטלי ממליצה זה משתלם וזה כדאי
נ.ב – אל תשכחו לציין שהגעתם דרכי זה ישתלם לכם
 #פוטבאלאנס #FOOTBALANCE 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה