23.8.23

חטיפי חלוה אחוה חטיף בכל תיק

 
מארז חטיפי חלוה בטעם וניל מצטרף לסדרת חטיפי החלוה של אחוה הכוללת מארז חטיפי חלוה בטעמים - וניל, פיסטוק וקקאו - ולמארז חטיפי חלוה בטעם וניל ללא סוכר  החטיפים כוללים 50% שומשום הנטחן לטחינה גולמית.

צילום: יעל האן
                                                      צילום: יעל האן

חטיפי חלוה נחשבים למתוקים מהטבע, היכולים לשמש פתרון נהדר כקינוח או כנשנוש מתוק במהלך היום. לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי חלוה של אחוה הם פתרון נהדר להנאה מתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. כל חטיף מגיע באריזה אישית שמאפשרת שליטה טובה על כמות המתוק שאוכלים. החטיפים מכילים כ - 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה ואפשר להכניס אותם לתיק לאכילה תוך כדי יום העבודה או הלימודים, או לצד שתייה חמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.
עבורי חטיפי החלוה אחוה- משמשים כתוספת מתוקה מבוקרת, והם אורחי קבע בתיק שלי לצד בקבוק המים, כך שאני מחוץ לבית וחשה צורך בתוספת אנרגיה או חשק למתוק יש לי בשלוף ממתק טעים ועשיר. 

צילום: יעל האן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה