9.6.21

עוגיות כתר ריבה ללא סוכר

כשטלי ממליצה זה משתלם 

עוגיות הכתר של "אחוה" עם ריבה בטעם תות – וללא תוספת סוכר. כסוכרתית זהו רעיון מעולה למשהו מתוק ליד הקפה של אחר הצהריים. האמת היא, שלי העוגיות עצמן מאוד-מאוד טעימות הריבה מנדיבה ומוסיפה מתקות נהדרת. 
רק בזהירות - זה ממכר - חבר קורא לחבר 

צילום יעל האן

את העוגיות החדשות, השיקה חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, כמצטרפות לסדרת המאפים מתוצרתה. מוצלחות במיוחד בהיותן עשויות מבצק פריך, נימוחות בפה וטעימות להפליא, בטעם של אפייה ביתית. המחיר מאוד מזמין. באריזה כ-350 גרם והמחיר: 7 – 9 שקל.

כמו כן חברת "אחוה" כהרגלה  מוזילה את מחיר העוגיות שלה בשיעור של 10%.( גם הטחינה שלה הוזלה) ביניהן: עוגיות מיני מרוקאיות (אריזת 500 גרם), כתר ריבה, דקליות, (ב-3 טעמים) עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות גרנולה באריזות 400-500 גרם – יימכרו במחיר של 7-9 שקל בלבד!

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה": "בימים בהם המשק מתחיל להתאושש ולצאת ממשבר הקורונה, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. התחלנו בהורדות מחיר משמעותיות כבר במהלך הסגר השלישי במטרה להיטיב עם הצרכן ולסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה. אנו שמחים להביא לצרכן מוצרי מאפה חדשים וטעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר השווה לכל כיס".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות 

*דרך אגב, תכננתי לצלם את העוגיות עם כוס קפה ליד... 
אבל, כל כך טעימות שחוסלו לפני ....

                                                                                  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה