22.6.19

קפה לוונדר נהריה- אני ואתם מיצינו


קפה לוונדר שוכן בפינת חמד בטיילת של נהריה, פינה שקטה עם חניה גדולה בצמוד. מקום יפיפה על טיילת שלאחרונה הוסרו הגדרות והפכה לטיילת יפיפיה ונעימה. יחודו של בית הקפה מקומו המרחוק מרצועת הטיילת בה ממוקמים בתי קפה בצמידות האחד לשני, ובכך הוא זוכה לפינה שקטה ונעימה יותר.
אולם זהו ביקורי השני ופעם  שניה לאכזבה.

ביום ה'( ה20.6.19) חגיגה חברתי יום הולדת החלטתי לפנקה ביצאה לבית קפה, כהרגלינו תכננו לאכול סלט ועוגה. בקשתה היתה על חוף הים, לאחר יום עמוס רציתי מקום שקט , ולכן הצעתי את קפה לוונדר שמרוחק מיתר בתי הקפה שעל הטיילת ובצמוד לו חניון גדול. חברי הזכירו לי את ההאכזבה מלפני שנה מארוחת בוקר במקום, ובכל זאת התעקשתי על המקום.

התקבלנו בחמימות ע"י מארחת חביבה, חיש קל הגיעה מלצרית מחוייכת שהציעה עזרה בבחירת המנות, לצידה הגיע מנהל המשמרת אף הוא חביב ומסייע למלצרית בהמלצות, שותפי ציין שבעבר כבר התאכזבנו מהמקום ומקווים לחוויה מתקנת.
הזמנו סלט חלומי, ונאמר לנו שהמנה לא מספקת 3 אנשים, אז הוספנו פוקצ'ה עם קונפי שום. הוצעה תוספות בחמישה ש"ח לתוספת( החמישה שקלים לתוספת עוד תחזור בהמשך) אבל בחרנו לחסוך בקלוריות מה גם שידענו שברצוננו לאכול עוגה בסיוםן  הארוחה. 
עוד הוזמן כוס מיץ תפוזים הודגש שרוצים קר מאד, וכוס גזר שהוסבר שהוא לא קר אבל נקבל קרח. המשקאות הגיעו התפוזים לא מספיק קר, הקרח שהוגש היה מופשר
להפתעתנו המנות זרמו לשולחן במהירות 
הפוקצ'ה הגיע חיוורת טריה אבל לא קריספית כמצופה ועליה .. לאחר שהרכבנו משקפיים, גילנו שתי שיני קונפי שום.. עלוב..הטחינה המלווה חסרת טעם לחלוטין. הזיתים היו טעימים ואיכותיים.
הסלט 'החלומי של ניקוס' (63 ש"ח) הגיע סלט בגודל בנינו לעומת סלטים במקומות אחרים,  עם קוביות חלומי מאמש, קרות, אוסף של רבעי עגבניות שרי טריות מעט בצל סגול מלפפון מעט ירק עם מעט חול ומעט זיתים שחורים. חסר טעם לחלוטין.
החמאה והחריף לא הגיעו ובקשנו שוב ושוב והמלצרית בחיוך רחב הבטיחה שוב ושוב, בפעם שלישית בקשתי גם רוטב לסלט חסר הטעם, הבטיחה שהפעם תביא
(חדשה כנראה) ומקץ רגע קט חזרה בלי המבוקש ובפיה הבשורה כל תוספת 5 ש"ח..
מיותר לציין שבכל בית קפה התוספות ניתנות חינם (יום קודם בקרנו בבית קפה אחר וקבלנו גם חריף, רוטב שום וגם רוטב טחינה שכל פעם שנגמר הגיע עוד צלוחית בלי חיוב)
זה היה הקש ששבר אותי..

בכעס בקשתי חשבון...הגיעו שתי צלוחיות עם רוטב שום וחריף, והחשבון- התוספות לא חוייבו, סיימנו את השתיה, שלמנו ועזבנו את המקום, צר לי לא הרגשתי צורך להשאיר טיפ למצרית. וחבל, היא לא אשמה.

כשעזבנו ברקע שמעתי הסבר שניתן לחבורת חיילים בשולחן הסמוך שלעוגת השוקולד החמה(45 ש"ח) אם רוצים כדור גלידה או קצפת זה בתוספת 5 ש"ח לכל אחד..


יצאנו רעבים ונסענו כ-20 דקות לקפה מילקה בקריון קריית ביאליק, מקום שלא מאכזב.
יקיריי, אכלנו סלט חלומי עשיר בתיבול אלוהי (64 ש"ח), עוגת שוקולד חמה עם קצפת וגלידה (45 ש"ח) נשאלנו אם ברצוננו בתוספת גלידה.

נדהמנו לגלות שבחשבון זוכנו ב 50%  הנחה כי הגענו במיוחד למקום אחרי שכבר "בזבזנו" כסף על ארוחה זהה.
כנראה שככה זה בחיים, כשמישהו דופק אותך, יהיה מישהו אחר שיפצה..

"לנדוור" נהריה, אנחנו ואתם מיצינו !!!

4 תגובות:

  1. גועל נפש של שירות ויחס לשם אני כבר לא אלך וכל מי שאני מכירה ישמע ממני על המקום....

    השבמחק
  2. עצוב שכך. מזמן הפסקתי ללכת לבתי קפה ומסעדות, נשארו מעט טובות

    השבמחק
  3. שלום .
    אני עמית ואני המנהל של אותה המשרת .
    קודם כל מצער אותי לראות שזו החוות דעת על המקום ואנחנו עובדים קשה על מנת לשפר את רמת השירות שלנו ואיכות המוצר .
    אנחנו פועלים על פי הנחיות רשת בכל נושאי כמויות או תוספות בתשלום , המלצרית אכן חדשה ובגלל זה הייתה צמודה אליי .
    במידה ואוכל לא היה לטעמכם יכולנו לפתור את זה באותו הרגע במשמרת כאשר ניגשנו לשאול את שביעות רצונכם .
    אשמח להזמין אתכם לחוויה מתקנת ולהוכיח לכם שהרמת שירות שלנו היא לא כפי שמצויין .
    אשמח אם תצרו קשר 052-3029794 עמית

    השבמחק
  4. ראשית לא הספקתם לשאול שנית מקום שמכבד את עצמו לא מגיע בגלל למצב כזה תמחרתם מנה היא אמורה להגיע מתובלת ועם רטבים... היינו 3 בני אדם נתתם לחמניה קטנה אחת...ביקשנו רטבים וחמאה נאמר לנו שכבר מביאים אך היינו צריכים לבקש 3 פעמים ובסוף ביקשתם על כל רוטב 5 שקלים...כך לא נוהג מקום שמכבד את עצמו וזאת לא פעם ראשונה. גועל נפש של שרות
    !!!!

    השבמחק