28.10.18

הכן ביתך לחורף


חיזוק, איטום ופעולות נוספות שיגנו
מפני הגשמים והרוחות  
עצות שימושיות, כיצד לשמור על בית חם ויבש בימות החורף הקרים
מאת : ניר שמול מנכ"ל חברת שניר

אנו בסופו של הקיץ וזה הזמן להתחיל להכין את הבית ולהגן עליו
ניר שמול מנכ"ל חברת שניר
מפני נזקים אפשריים של החורף. אנחנו שוכחים שהחורף הישראלי מסוגל להיות קשה עם רוחות, סופות גשמים, ועוד תופעות נלוות שמחייבות את ההכנה המוקדמת שלנו.
"מספר פעולות מניעה והכנות מראש כמו: חיזוק, שיפוץ ואיטום יחסכו בעיות שקשה לתקן ולשפץ בימים גשומים". אומר ניר שמול מנכ"ל חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן למגורים ומסחר, בארץ ובחו"ל. עוד אומר שמול: "מבנה המגורים, מחסן או משרד, אמור לשמש כמחסה מפני החורף ולשמור עלינו יבשים ועלינו לדאוג באופן שוטף לתקינותם."
להלן עצות שימושיות, כיצד נתכונן בצורה הטובה ביותר, לקראת העונה הגשומה והקרה.  מאת : ניר שמול מנכ"ל חברת שניר – בית לשיווק נדל"ן למגורים ומסחר, בארץ ובחו"ל

  1. חיזוק תריסים – יש לבדוק כי התריסים מחוזקים ועמידים במשטר הרוחות בחורף.  
  2. ניקיון גג -  יש לנקות את הגג בטרם הגעת הרוחות ואף להקפיד לעשות זאת מספר פעמים במהלך החורף כדי לראות שהגג לא עמוס בלכלוך שעלול לצבור מים ולהביא לרטיבות.
  3. איטום איכותי – יש לבדוק את הגג ולבצע בדיקה ואיטום בטרם הגשם הראשון, מכיוון שלאחר שהרטיבות תופיע יהיה קשה מאוד לאתר את מקום הרטיבות. נטייתם של המים לחדור לפי שיפועי הגג ולא לפי מקום החדירה.
  4. צביעה – מומלץ להקדים את הצביעה בטרם עונת החורף, כי רטיבות בחורף קשה למיגור ולוקח הרבה יותר זמן לייבש את הצבע בעונה הקרה.
  5. מזגן – יש להקפיד לבדוק כי המזגנים ראויים ותקינים לשימוש, לנקות פילטרים ולוודא שגז לא "ברח" בעונת הקיץ. חשוב לזכור כי המזגן הינו אחד האמצעים הזולים ביותר לחימום לעומת פתרונות חשמליים.
  6. ניקוז – יש לנקות את פתחי הניקוז והמרזבים בטרם הגשם הראשון.  לעלים ולכלוך יש נטייה להצטבר במזגנים, בפתחי הניקוד ובמרזבים.  
  7. חשמל - יש לבדוק את החשמל בחוץ לוודא שאין חוטים חשופים או בתי מנורה לא תקינים.
  8. גינה – יש להכין את הגינה לחורף בצמחייה המותאמת לחורף.  
  9. דוד החשמל - יש לחזק ולבדוק את דוד החשמל שהוא עמיד במשטר הרוחות הצפוי וכן לנקות את הקולטים שנוטים לצבור אבק ולכלוך בחודשי הקיץ עם האוויר השרבי.

 
חריף נעים וחמים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה