16.1.17

פאי שוקולד פקאן ותמרים מדהים


סבתא תראי אספתי דלי מלא פקאנים .עכשיו את יכולה להכין עוגת שוקולד פקאן.
-מותק, הכנתי קרואסונים אין לי חומרים לעוגה,
-מה חסר לך אני יאסוף מהגינה.
-תאסוף שוקולד?
-שוקולד אפשר לעשות מקקאו וסוכר
-ואני צריכה שמנת מתוקה.
-אופפפפ, אז נלך לצרכנייה.
-סגור כבר ילד,
-אבל אני רוצה, תמצאי משהו וזהו ..
אז אלתרנו, ויצאה עוגה מאלפת!

הטארט לפני האשפוז בתנור
ואחרי האישפוז בסאונה
טארט/פאי שוקולד פקאן
(תבנית הטארט 24)
הבצק לפאי
2 כוסות קמח
1 כפית אפיה
6 כפות סוכר
1/8 כפית מלח
לערבב היטב במעבד מזון  והוסיף
100 גר חמאה קרה חתוכה לקוביות
ללוש עד קבלת תערובת פירורים
להוסיף
1 ביצה
1 כף מים
ללוש עד התגבשות לבצק. המינימום האפשרי
לעטוף בניילון נצמד ולאשפז במקרר לחצי שעה .
המילית
בקלחת לשים
1 כוס סוכר
1 כף קורנפלור
½ כוס קקאו
לערבב ולהוסיף
1 כוס סילאן (במקור סירופ תירס)
¼ כוס חלב
לבשל עד קבלת תערובת הומוגנית 
לסיים בישול ולהוסיף
50 גר חמאה
לערבב עד המסה ולקרר מעט
לטרוף בקערה
3 ביצים
להוסיף את קרם השוקולד לקערת הביצים ולטרוף היטב.
להוסיף
2 כוסות אגוזי פקאן קצוצים גס או דק לפי האהבתכם
לערבב היטב
לעיטור
1 כוס חצאי פקאנים
הרכבת הפאי

  1. לחמם תנור ל180 מעלות
  2. לרדד את הבצק ולרפד תבנית פאי
  3. לצקת את תערובת השוקולד אגוזים
  4. לסדר את חצאי הפקאנים
  5. להכניס לתנור שחומם מראש לחום בינוני
  6. לאפות כ-30 דקות עד התקשות המלית

לי נשאר מעט בצק,שממנו הכנתי עוגיות פריכות עם פקאן 

        

    מעולם לא קרה לי שנאלצתי לאלתר כך בעוגה .
טעם הסילאן מאד מורגש בעוגה
מי שלא אוהב שישתמש בסירופ תירס.אנחנו אהבנו מאד.
שתפו אותנו בניסיונותיכם,
ואנחנו נפרסם תמונה שלכם עם קרדיט מתאים.
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה