13.7.18

לבלות בנעמים בג'ק-לין -- בר מסעדה




צילום: ישראל אלפסה
בשורה משמחת לתושבי הקריות והסביבה, בר מסעדה חדש וייחודי נפתח לאחרונה ברחוב אח"י אילת-  "ג'ק לין"  מבטיח הנאה רב-חושית ייחודית ומסתמנת כ"הדבר החם הבא" שיסעיר את הזירה הקולינארית בצפון

מטבח מקומי (צילום: ישראל אלפסה)
"ג'ק לין"- הינו בר מסעדה בסגנון ביסטרו-פיוז'ן, חדש, צעיר, שונה ותוסס הממוקם ברחוב אח"י אילת בקרית חיים , המקום  חרט על דגלו ערכי מצוינות בכל הפרמטרים הנוגעים לבילוי וחוויית אירוח. ג'ק-לין מביאה אייתה בשורה חדשה ומרעננת לאזור הצפון כולו כאשר חוויית הבילוי מציבה סטנדרט חדש ומאתגר של איכויות בכל הנוגע לאוכל וחומרי גלם, תפעול מטבח והפעלת בר אלכוהולי עשיר ומגוון כשהכול יחד מוצע ומוגש באווירה קצת אחרת ובפיוז'ן מעניין המשלב בין בר צעיר ומשוחרר למסעדה ומטבח שף עדכני, חד, טעים ומדויק.

תיק היח"צ הופקד בידי משרדה של לימור כרסנטי.
השף דניאל רחמים (אחד הפיינליסטים מתוכנית הריאליטי "משחקי השף")הופקד על התפריט.(ויש לציין שכל מה שטעמנו היה המאוד טעים וייחודי)

צילום:ישראל אלפסה
את המקום עיצב מיקי הייבלום (שעיצב גם את "מינה טומי", "רפאלו" ועוד) ויש בה 130 מקומות ישיבה ובר עם 20 מקומות ישיבה נוספים. 
צילום: ישראל אלפסה
המטבח פתוח לרווחה, מה שמאפשר אינטראקציה בין הטבחים ללקוחות, המלצרים מריצים צ'ייסרים על חשבון הבית עם הסועדים במהלך כל הארוחה.

עבורי זהו המקום בקריות להתנתק בשעות הצהריים  וליהנות מאלכוהול המוגש בכל שעות היום, או מגולת הכותרת, שבה מפנקים את האורחים, משקאות העראק ביתי במגוון טעמים שמכינים במקום, עראק חלווה קינמון או פקאן ועד עראק תותים ועוד מגוון של קוקטיילים ייחודיים.
האווירה היא לא רשמית ומתבטאת גם בתפריט עם מנות
המוצע. 
צילום: ישראל אלפסה
תפריט לדוגמה:
קרעי תפוחי אדמה בתיבול מעושן (23 ש"ח)
טרטר עם חציל (54ש"ח)
סיגרים במילוי סמבוסק (47 ש"ח)
חומוס כבדים (57 ש"ח),
סופלקי עם ירך עוף ולימונים כבושים (58 ש"ח) ועוד. 


בשעות הצהריים מציעים במקום עסקית, שבה במחיר המנה העיקרית מקבלים גם מנה ראשונה וכוס בירה (200 מ"ל) ב-17 שקלים.
בין השעות 17:00-20:00 מתקיימת happy hour, במסגרתה מציעים  דיל של 1+1 על כל האלכוהול בישיבה על הבר, או, לחלופין, מנה ראשונה/ קינוח על חשבון הבית בישיבה במסעדה. 

צילום: ישראל אלפסה

 אין ספק שזהו עוד מקום שאגיע לבלות בו הרבה..
הייכן ומתי?
ג'ק-לין, אחי אילת 61 ק. חיים, חיפה
טל 04-8599122
שעות פעילות: א'-ד' 12:00-24-00ה'-ש' 12:00-01:00
צילום: ישראל אלפסה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה